.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با شکست خانگی برابر ملوان؛
نساجی در لبه پرتگاه سقوط؛ بازی‌های باقی مانده این تیم سخت است
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد.
نساجی در لبه پرتگاه سقوط؛ بازی‌های باقی مانده این تیم سخت است

به گزارش شمال نیوز، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر دیشب تیم نساجی مازندران در زمین خودش یعنی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل ملوان بندر انزلی قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

 

این نتیجه چیزی نبود که قائمشهری‌ها انتظارش را داشته باشند. درست است که ملوان امسال تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و به سختی شکست می‌خورد اما هواداران نساجی انتظار داشتند در این بازی خانگی لااقل یک امتیاز بگیرند. اما این اتفاق نیفتاد.

 

با این شکست خانگی نساجی 15 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده پانزدهم ایستاد تا همچنان خطر سقوط را به شدت احساس کند. حالا اگر صنعت نفت آبادان پس فردا سپاهان را شکست بدهد جای نساجی را در رده پانزدهم می‌گیرد تا نساجی به قعر جدول سقوط کند.

 

شاید برای حدس تیم‌های سقوط کننده از لیگ برتر خیلی زود باشد اما به نظر می‌رسد نساجی با ادامه این روند یکی از شانس‌های جدی سقوط به دسته پایین‌تر باشد. به خصوص این که مرور برنامه بازی‌های آینده این تیم نشان می‌دهد آنها بازی‌های بسیار دشواری دارند.

 

نساجی در بازی‌های بعدی‌اش باید به ترتیب با تیم‌های سپاهان، تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال، هوادار و فولاد بازی کند. خیلی روشن است که نساجی کار بسیار سختی در بازی‌های بعدی‌اش به خصوص در 4 مسابقه اول دارد.

 

البته آنها دو بازی با تیم‌های پایین جدولی فولاد و استقلال خوزستان دارند که این دو بازی 6 امتیازی هستند و پیروزی در این بازی‌ها می‌تواند نساجی را در لیگ برتر نگه دارد. اما تصور این که نساجی در بازی با تیم‌‌های بالای جدولی که بر سر قهرمانی می‌جنگند شانس کسب امتیاز داشته باشد دشوار است.

 

حالا شاید خوش‌بین‌ترین هواداران نساجی هم با تردید زیادی درباره احتمال ماندن این تیم در لیگ برتر حرف می‌زنند. اما همچنان ترجیح می‌دهند که به ماندن تیم‌شان امیدوار باشند و به لیگ آزادگان سقوط نکنند./ فوتبالی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.